Votu’ la romani

Votul la romani

Toate ca toate, dar asta a fost cel mai stupid an de cand sunt in comisiile de votare! Adica a cincea ora…
Cum Doamne-iarta-ma sa vii la vot fara sa stii si tu ce votezi? Se uita lumea uimita la mine si ma intreba “de ce imi dai mama doua buletine?”…pai pentru ca se voteaza 2 chestii diferite! Fail….wtf? Unii intrau in cabina si stateau sa citeasca pe acolo toate porcariile…parca faceau conspectul la Shogun, pana nu m-am mai putut abtine si am inceput sa bat in cabine (io avand banca exact langa prima cabina), sa le zic idiotilor ca tin stampilele ocupate degeaba. Nu ca ar fi venit prea multa lume la vot…din 290 cat am avut pe foi, doar 50 au venit…

Asta ar fi una…a doua ar fi cu listele electorale, facute de niste “tanti” cam trasnite, din 50 cati au votat, 10 erau trecuti pe la alte apartamente, alte numere de strada, etc. Era chiar un calvar sa ii cauti. Ca sa nu mai zic cand venea vreo babuta si se uita pe foaie cand semna si zicea “mama, taie-l p-asta, c-o murit acu’ 2 ani…”. Jur, te simti ca un cacat, desi nici macar nu e vina ta…

Si una peste alta, sau colac peste pupaza, totul a culminat seara, in jurul orei 11, cand numaram voturile. Dintr-un buletin, poc cade un biletel (dracu stie cine e atat de idiot sa faca d-astea), pe care iata-l mai jos, in versiunea digitala. De fapt, asta era singurul scop al postului, restu’ a fost vorbarie inutila, cat sa imi mai vars nervii.

So, enjoy it.

pict0494

pict0496Pur si simplu nu m-am putut abtine. Treb’ia sa vada si altii šŸ˜€

~ by dustsoul on December 3, 2008.

One Response to “Votu’ la romani”

  1. :)))))))

Leave a comment