05.12.2008 – munte

05.12.2008

Pentru ca a fost marfa. Si merita povestit.
O sa incepem cu trenul. La dus. Vali, gratie slavitei sale intelepciuni, nu a precizat ca va cobori la Sinaia nu-stiu-cum, o statie uitata de lume unde pana si personalul sta 20 de secunde. Eu ma asteptam sa coboare in gara principala din Sinaia. Pana una alta, el a coborat in daramatura aia, eu am mai numarat o statie (care ar fi trebuit sa fie Poiana Tapului), dupa care hop, jos din tren! Doar ca logic ca nu a fost Busteni, ci Sinaia. Dupa ce ca aproape am sarit din tren (ca era grabit nenea, a stat 20 de minute in gari uitate de lume, si un minut in Sinaia), ma intorc si ce sa vad: Irina in tren, strigand la noi sa sarim inapoi. Io cu placa, logic ca nu aveam loc. Alex TM nici el nu a reusit, ca s-a vazut doborat de fortele gravitatiei (Vezi daca ai chiulit la fizica in liceu?), iar Andrei abia mergea, da’ sa mai sara. Si iata-ne iesind din gara, si urcandu-ne intr-un taxi pana in Busteni, speriati sa nu pateasca ceva Irina singura p-acolo.

pict0514Alex aratandu-si calitatile de conducator de triburi. We beg in front of you, Master!

Seara a trecut destul de ok, fara incidente, daca exceptam mica “afumatura” a lu’ Vali si a lu’ gigel ala cu care a venit (can’t remember his name).

pict0503

Dimineatza in schimb, dupa o masa (mi-au stat in gat cremwurstii aia, Irina!) ok, ne-am trezit ca am ramas blocati in camera, ca usa nu mai voia nici moarta sa se deschida. Cu putina grija, cu surubelnita mea si cu un cutit gasit de Irina, nu prea am reusit, asa ca am apelat la baros. Heheheh, glumeam, a mers doar cu cutitu si cu surubelinta. E divina chestia aia! 🙂

pict0517NU ARE FARMEC DACA NU RAMAI BLOCAT PE UNDEVA!

A doua zi, pe asa-zisa partie inzapezita (Azuga, Sorica) ne-am dat cu saniuta, dupa ce in prealabil am injurat de toti sfintii ca am carat ca prostu’ dupa mine 20 de kile de snowboard…dar a fost ultra phun. Andrei din pacate a stat la baza conului, sprijinit de placa mea (poate aveti in minte o imagine a unui cioban sprijinit in ciomagu’ lui. Cam asa arata Andrei). Am vazut ceva mai tarziu ca nu e prea sportiv, dar jos palaria pt faptul ca totusi a venit. Si cred ca oricum s-a distrat mai bine decat daca statea acasa sa se joace Hellgate London (ce lvl ai la chars ma?).

irina_sleeping

alex_sleeping1

Doarme fiecare pe unde si cum apuca…

pict0511Si pt k Irina e prea de treaba ca sa nu am si io o poza q ea 😛

pict0516La masa….Da, va rog observati ca ochii mei au iesit (iar) de vis! Probabil o sa fac o obsesie cu asta 😀
(sau voi crize…)

.

In rest, nu stiu ce sa mai zic, sper sa mergem iar pe 20, sa fie multa multa zapada (undeva la 25-40 de cm pe partie), sa ne dam cu placa toata ziua, sa fim mai multi (pana acum ar trebui sa fim asa: Irina, Alex, Alex (adica io), Mari, Andrei, Adelina, si poate Vali cu gagica’sa, dar poate mai racolam pe parcurs. daca nu, e uber ok si asa)

.
.
pict0519
Hai-hui prin zapada (up and down)…a….bar am vrut sa zic

pict0520.

Mesaj deosebit de important pentru mama Irinei!
Sa stiti ca Irina a fost cuminte! Saru’mana, toate cele bune!
.
.
.

Umilul vostru coleg, Alex C., care probabil de acum in colo se va semna Alex R., de la register, ca al’laltu’ e TM. de la trademark 🙂 lol
.
.
.

Pentru ca va iubesc (si poate ma iubiti si voi)

pict0528

.
.

PS: Filmele o sa vina mai incolo, in alte posturi

~ by dustsoul on December 9, 2008.

7 Responses to “05.12.2008 – munte”

  1. aia e inimioara mea!

  2. intr-adevar, “scandura dracului” poate ascunde si semne de dragoste 😉

  3. a…era in dreptu’ lu Irina… 😦
    whatever. so, u all love me ?

  4. mi-a placut povestea :)) chiar aveam nevoie de un good night story cu un happy end. fabulos.

  5. it really was a happy ending…stii ce tren marfa am nimerit ? :))

  6. nu mai joc demult hellgate london bei

  7. pacat. e unul din jocurile care merita terminate de 10 ori, odata cu fiecare caracter si de cateva ori cu cheat-uri 🙂

Leave a Reply

 
